torsdag 30 juni 2011

Dagens bästaste meddelandet EVER !!!

Kan man ha en bättre vän???

Eftersom Mattis och jag är helt värdelösa på allt vad bilar heter,jag har despans för jag är tjej tycker sånt helt klart är en karl grej, Mattis vet jag inte vad han har för ursäkt men långhåring och väldigt feminin tycker om mina klänningar och röda läppstift mohahahaha SKOJA!!!
Men dom ska bara fungera, bilarna allså...
Så i söndags tog våran Örebro vän Pär(som är en värsting karl på bilar ÄVEN att han har långt hår oxå) med sig våran bil hem för lite grejs och fix eller vad de nu heter på bil språk.

Gör lite reklam för Pärs motor firma där man fixar allt!!!

 NEJ man kan verkligen inte ha en bättre vän!!!

Går in på facebook och hittar detta medelande:

Sådär ja, nytvättad, besiktad, servad och ny p-bromsvajer på plats.
Vassego bästa fam Höög

 PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRON PUNG
 VI ÄLSKAR DIIIIIIIIIG !!!

Blir nästan tårögd då jag saknar MIN bil sååååå very much


DU ÄR BÄST !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar