tisdag 7 juni 2011

Från körförbud till körklar till om besiktning !!!

Japp så är domen för MIN fina pärla(eller inte då den absolut INTE är tvättad)
Eftersom vi har lite dålig planering i den här familjen ibland, men jag hatar folk ändå som överplanerar och stör sig på annat folk som inte planerar eller kan missa nått obetydligt, till er säger jag:
Skaffa er ett jävla liv!!!
Men tillbaka till min pärla dåååå.
Jo vi missade första tiden som man får eller vi betalade inte in sen tickade dagarna på och i Torsdags blev de körförbud! Vi eller Mattis har letat tider och satt upp oss på kö i 2-3 veckor men fick svaret 28 juni, helvete så länge kan jag inte vara utan bil, men igår fick vi en tid i Vimmerby JIIIIPPPIII
Besiktigar inte bilar så ofta tycker de är en karl grej, men Selma och jag far iväg lite sena som vanligt,väl där ser jag att jag glömt kortet i party väskan sen i lördags FUCK!!!
Men lägger på min charm och får de på faktura, TACK fröken på bisiktningen.
Ni såg rätt en dam kom jag till så min kort korta kjol utan trosor(SKOJAR BARA!) gjorde inte nån verkan kan man säga men på Volvo raggarna i Vimmerby blev glada och till dom, FUCK YOU nördar !!!


Men besiktningsdamen drog av handbromsen eller vajern så den måste VI fixa fast de va HON så därför blev de om besiktning.
Men Selma och jag firade att vi är så bäst på att besikta bilen med varsin glass och disco hela vägen hem till Västervik i bästaste pärlan !!!
Som ska få sig en tvätt snart när jag får sommarlov som är väldigt väldigt snart ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar