onsdag 18 maj 2011

Upptagen

Lite mycke just nu men ser att jag har besökare på sidan iallafall och de gör mig glad =)))))

SUPERDUPER GLAD !!!

Håller på inne och ute, planterar, städar, målar, fixar och trixar och så är jag på mitt andra hem(jobbet) där de har varit en tuff vecka, men även den lider mot sitt slut.
Så jag har inte haft tid att blogga inte ens nu då jag ska ligga och sova då klockan ringen alldeles för tidigt imorgon bitti.
Mattis är i Riga för att spela poker så jag är poker änka till söndag, MISS YOU  LOVE!!!


Målade om en malm byrå från Ikea som va i nån ek färg, men som blev vit.
Och vad kan passa bättre än snyggaste HÖÖG tröjan, man kan säga att jag äger både företaget och mannen i Höögs måleri då de är mitt efternamn,
tyvärr va han svår att få att måla hemma de gör han bara på sitt jobb, aldrig till sin VD och fru.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar