tisdag 24 maj 2011

Matadoren mot tjuren Färdinan !!!

Nästa vecka fyller farbror Mattis 40 år, för de är väl då man fyller gubbe mohahahaha
Funderade på att byta ut han till ett lammkött som de så gulligt heter, men nja jag nöjer mig så bra men en gubbe i sina bästa år.
Själv tycker jag man ska ha fest när man fyller jämt, en kul grej, träffa gammalt folk, få dyra pressenter och fira!!!

Men min gamla gubbe tycker inte om nått sånt han är som tjuren färdinan jag trivs bäst här under korkeken

Men själv säger jag som matadoren BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ va är de med dig, kom igen nu !!!!


Så vi får väl se om han kommer sitta under korkeken och lukta på sina jävla blommer eller ha PARTY !!!

Har en stark känsla att vi kommer sitta där allihop i familjen Taikon och lukta på hans blommer,
och ingen blir nöjdare än Tjuren Mattis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar