söndag 8 maj 2011

HAN HAR GJORT DE IGEN !!!

Ja han är typ bäst mitt alldeles egna poker proffs OCH man.

Igår vann han en tunering så han ska åka till Riga och spela OCH bo på lyx hotell och jag kan inte följa med BUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ lite för många barn som behöver sin mamma.
Bara hoppas han kirrar dom stora pengarna hoppas hoppas hoppas hoppas.... 
Då ska jag gå in till chefen och sjunga måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting mohahahaha !!!


Igår va jag på tjejfest hos bästaste syrran med en galen hund, massa tjejer och några bögar, 
en riktigt rolig och galen kväll, love you, du är oxå BÄST sis !!!

Skön söndag med massa sol varit ute en del och bara njutit medans dom andrar sprungit efter en boll

Snart måndag och då blir de ny vecka med massa nya tag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar