måndag 9 maj 2011

Ny partner ...

Nu blir ni nyfikna va ???


De är bara de att min nuvarande partner som jag skulle cykla med på cykelfesten ska åka och roa sig på ett lyx hotell, NEJ för faaaan jag är inte bitter ett skit, va är en bal på slottet lixom.

Så jag har bytt partner OCH till vem undrar ni så klart!!!

Kan bara säga att jag har kört en cykelfest med henne ett annat år och de resulterade i :

¤ cerise rosa ballong klänningar
¤ Stereo på pakethållaren
¤  färdig köpt efterätt men mycke sprit
¤ en skaplig vurpa med cykeln som försvann i minnet
¤ massa skratt
¤ OCH förstås en del huvudvärk dagen efter OCH träningsvärk !!!


Så klart min bästaste syrra Fia Höög !!!
Vi blir kvällens par dom bästaste EVER

 Så nu klurar vi på kvällens tema, har ni några förslag så bara skriv vet ja.

Men grymt kul ska vi ha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar