söndag 29 maj 2011

Fy fan vad jag är skit bra, Fy fan vad jag är skit bäst!!!

Morsdag, ja de är ju min dag såklart!!!

Efter att legat i sängen 1 timme och väntat på morsdag frukost på sängen gick jag upp efter ett antal liggsår och uttråkning. Men fick både frulle och paket så klart!
En skit korv som måste betyda att jag luktar skit eller är helt enkelt är skit bra, en fin teckning av Selma som har målat av mig, choklad och trisslotter(som ännu är oskrapade så jag sugen på storvinsten)
Sen tog vi en sväng till Långvik i Jenny där dom hade allt möjligt, ridning, köra 4 hjuling, ansiktsmålning,glass, korv, och mysa och klappa alla djur(hästar, katter, hundar, getter, kaniner, ankor, höns, kycklingar, marsvin) en helt perfekt stund i de fina vädret.

Ungarna stormtrivdes!!!

Nu inväntas upp passning resten av dagen(som jag självklart kommer utnyttja) och grillat med min finaste familj
Världens stoltaste och skit bästaste mamma

Jag älskar er världens bästaste skit ungar,
vad skulle mitt liv vara utan er, skit tråkigt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar