fredag 13 maj 2011

Fredagen den 13e och ingen har hänt ÄNNU !!!

Och då skulle oddsen vara ganska stora på att nått oturligt skulle hända om man tänker hur jag har tillbringat dagen och hur många ungar man har passerat.
70 ungar i skolan alla välbehållna och alla kom hem, de tycker vi om helst på en fredagar när alla är trötta och vill avsluta veckan och åka hem, inte stanna kvar för nån buss är försenad, trasig eller dyl.

Direkt hem ta en snabb dusch för att möta upp ett gäng kalas ungar i skatehallen, inte en endaste skråma, men svettiga och skitiga blev dom.
Och en väldigt nöjd Lucas som hade en kanon kväll med sina kompisar
Sen när vi kom hem mötes vi av den här synen:
Kan bara säga fullt hus i mitt vardagsrum framför de nya tv-spelet va de nu heter, men nån tunering har Alex och hans polare
 
 Men jag säger som Svensson Svensson jag låter dom hållas en stund sen ringer jag polisen

MOHAHAHAHAH

De blev en lyckosam otursdag iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar