söndag 15 maj 2011

Fuck söndag igen ...

Ja om jag fick önskar nått precis NU är att de va lördag i dag och en ledig dag till ledig.
Varför måste alla helger gå i 100 hela tiden, kanske får skylla mig lite själv när man ser till att hela tiden ha nått att göra, men ändå.
Fredagen va de skatekalas och tonårshäng, inget laga god mat med ett glas vin o rock klassiker.
Lördagen va Lucas och Mattis i Linköping med skate gänget 0490skate, först i nån skate park och sen på Tony Hawk dööööö fränt enligt Lucas och jag tror honom. Själv va jag och Semlan på stan en sväng sen hem och tok städa som är helt meningslöst när man har barn för idag ser de lika dant ut som innan.
Sen kom Fia o grabbarna och min lilla syster som varit borta alldeles för länge i Malmö hem med sin Palle så vi tog premiär på baksidan med lite vin och massa mys och prat. UNDERBART !!!
I dag har jag varit klassmamma för Lucas klass, brännboll, barn mot föräldrar på liv och död ska tilläggas!!!
Jag med min smart hjärna kom på igår kväll att jag och en klassspappa skulle fixa allt till brännbollen ock lekar och de skulle vi ta med från jobbet. FUCK guldfiskshjärna! Men jag rev ihop lite hemma och pappan sågade ihop ett dass rack puuuh va vi är bäst.
Vi lät ju så klart små asen vinna för fridens skull. Men trevligt OCH bra väder som tur va.
 Grymt nöjda fast vi vuxna skulle ligga där med bar överkropp och leka tuffa !!!


Ny vecka igen, halva veckan som poker änka OCH sista hela veckan innan sommarlov, YES!!!
Nu är de nära bara längtar efter att vara ledig och slippa ha söndags ångest.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar