söndag 27 maj 2012

Tjej häng och mamma mys


Besökte Grönt veckoslut igår med systrar och kusiner i olika storlekar.
Med massa massa djur så klart, jag va sugen på att ta med en bäbis gris hem eller punkar höns, tänk vad mysigt att ha ett gäng hönor på tomten.
Barnen åkte traktor, kollade djuren, slängde upp en orm runt halsen, sköt luftgevär,
 men bäst va ändå halm borgen =))))

Lucas stannade kvar hos kusinerna i Gamleby, Alex hängde med kompisarna och Mattis är på poker kryssning så jag och tjejerna blev själva hemma.
TJEJMYYYYYS!!!!
Ner till Mc donalds för middag och hemmakväll för godis och några filmer.
Sen slängde vi oss i soffan mina tjejer och jag.
Idag är de morsdag och de jag önskade mig mest va sol och att umgås med dom bästaste skitungarna.
Solen är här och jag hoppas att ungarna vill sola och bada med sin mamma,
men de brukar vara svårt att samla alla på samma gång.
Fick den finaste pressenten av min Semlan som hon köpt helt själv.





Älskade unge, en ny plånbok med 1 kr i.
Blev sååå glad =))))

Att jag är så rik på barn de är mammalycka de !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar