fredag 11 maj 2012

Lite jävla trött!!!

TRÖTT efter en kämpig vecka på jobbet
TRÖTT på att besikta bilen då jag visste att den inte skulle gå igenom( kjol hjälpte INTE)
TRÖTT på att köra till stallet
TRÖTT på att fredagshandla
TRÖTT på att laga fredags mys
TRÖTT på tjuriga ungar
TRÖTT på ett födelsedagsbarn som vägrar fira med sin familj
TRÖTT på massa tonårs snor ungar som ska ha födelsedags fest på MIN tomt!!!

Så vad gör jag då när jag är så jävla TRÖTT på att vara så jävla TRÖTT!!!
Lägger mig på soffan bara en liten putte liten stund bara för att vila putte lite ...

Vaknar efter 30 min efter att sovit svin hårt, med öppen mun som en fågelholk, dreglat ner kudden och knappt kan prata då mobilen ringer, tror att de är morgon och undrar va fan är de frågan om!!!

Känner mig lite förstörd för jag sovit, linserna sitter konstigt i ögonen, hatar att sova med linser,
och man känner sig ofräsch, BLÄÄÄÄÄÄ

MEN!!!

Är inte trött längre, mannen handlade och körde till stallet, får acceptera att min 17 åriga son vill festa med kompisarna men tyvärr på våran tomt dock är den några hundra som är inbjuda och jag sa max 20!!!
Men jag låter dom hållas en liten stund sen ringer jag snuten mohahahaha


Så en power napp och en kudde mindre kan göra susen och rädda en fredag kväll då jag kommer vara piggare och troligtvis orka vara morsa på tomten och då på min egen tomt.

Fredagkvällen är räddad, ELLER???     JIIIHHAAAAAAAAAAA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar