fredag 4 maj 2012

Högt väldigt Högt

Imorse efter att jag lämnat ungarna i skolan tog jag en lång sväng, massa bra musik i öronen ja då kan jag gå hur långt som hellst.
Men efter vi flyttat så fick jag välja en annan runda men med massa vacker utsikt över vattnet, gick och gick och gick med huvudet fullt med massa tank ar om de ena och de andra.

Tvär stannar när jag kommer fram till den plats Alex ramlade ner ifrån och krossade armbågen.
Stod där en liten stund med en obehaglig känsla i kroppen.

Nu idag vet jag att de va ett dumt bus som gick rent åt helvete.
Ett cykel styre som fastnade i Alex jacka när den skulle kastas över kanten och han ramlar rakt ner i staketet.
Ett fall som kunde slutat på ett helt annat sätt.
Frågan han får svara på fortfarande är Vad skulle du upp där för ???
Och tankarna finns säkert hos nån att han får skylla sig själv.

Man kan vända och vrida på allt, jag kunde blivit arg men
jag är fruktsvärd glad att han lever och är välbehållen förutom en krossad armbåge som aldrig kan räddas.

Tur alla små skyddsänglar vakar över våra fart fyllda barn.

Älskade Älskade Skit Ungar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar