onsdag 16 maj 2012

Stanna tiden, pronto!!!


Tidigt imorse körde jag min stora lilla tjej som ska på klassresa till Gotland.
Lämnade av henne med en konstig känsla i magen.

Mirris har alltid tok vägrat att sova borta sen hon va liten, stora tårar som rullat i flera dagar på hennes kinder dom få gånger hon fick sova borta.
När hon blev större fixade hon galant att vara hemma själv och vi slapp att känna skuld att lämna bort henne.
Och lämna bort då pratar vi om max några ggr om året.
Alltid så hemma kär och vill ha tryggheten att sova i sin säng med alla i familjen runtomkring.
Och vem trivs inte bäst med de lixom ....

Men imorse hoppade hon glatt ur bilen greppade sin väska och kramade hejdå ...
2 nätter på Gotland lång lång ifrån mamma och pappa.
Men kommentaren jag fick:
de är lungt mamma jag är stor nu och de har vuxit bort att jag inte kan sova borta.

snart 13 år
börja högstadiet
hjälp va hände älskade unge vill stanna tiden!!!


Kanske lika bra att få en 40 års kris så jag klarar resten av livet!

2 kommentarer:

  1. naw :) åren går så snabbt :( Vips så är dom stora. men så härligt ändå att hon är så trygg i sig själv nu ! det är säkert att hon fått så mkt trygghet av er och fått ta det i sin takt . kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Tack Lisa =) Tiden går så fort =((( Trevlig helg kram Mamma Taikon

    SvaraRadera