måndag 12 december 2011

Tids optimist ...

Javisst !!!
Dom som känner mig nu tänker HAHAHAHAHA men de har hon ju alltid varit !
Och skulle jag nu ha några minuter över som är sällsynt ser jag till att tävla mot klockan för att hinna lite till.

Halv åtta hos mig sände ikväll ifrån Västervik och de vill man ju se, eller hur ?
Men va gjorde jag ...

JOOOO handlade på LIDL, 20 minuter hade jag på mig från de att jag lämnade lägenheten till de började.
De är juuuuuuuu lugnt tänkte jag....

Sticker iväg med två frivilliga ungar OCH kommer hem när de är 10 minuter kvar av programmet.
SKRÄLL LINDA HÖÖG HAHAHAHHAA

Men inte hela världen, 10 minuter räckte och jag har hela vecka på mig att se resten.
Sen är jag fruktansvärt glad att vara född i Östergötland, vilken dialekt...
Annat är de me:
Gate upp o gate ner, o glane i skyltfönnsterra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar