torsdag 29 december 2011

Jävlar ...

Efter en helvetes natt med 2 timmars sömn va jag lätt medvetslös i morse när klockan ringde.
En liten Semla som har hostat på sin mamma och pappa och prövat att lika på tvären, som pippi långstrump och använt oss som kudde.
Några häst tjejer i rummet brevid som jag lätt skulle kunnat ha ihjäl efter att dom har fnittrat, pratat, as flabbat, as skrattar, vrål skrattat om man säger så absolut inte varit tysta vid fyra när jag stoppat in kuddarna i öronen insåg jag att min sömn va förbi men somnade gott nån timme tills klockan ringde och dax att gå upp klockan sex, hasar ner för 10 koppar kaffe OCH de är slut...
VAAAAAAAAAAAA FAAAAAAAAAAAAAN!!!
Väcka sonen och dra till Linköping och besöka läkaren för Alex armbåge, domen blev inte bra men han vill operera efter sommaren eftersom de va massa styr och infektioner sist, Alex besviken, men läkaren vet ju ändå bäst.
Drar till Ikea för att inhandla inredning till vårat nya badrum.
Alex överlycklig att gå på Ikea med mamma NOT!
Påväg hem håller jag på att somna bakom ratten, panik stannar och handlar massa godis.
Av socker kicken får jag ett infall att träna med syrran senare, klär om och sitter och väntar då hon dissar mig med att umgås med en annan syster.

JÄVLA JÄVLA skit dag!!!

Men som vänder när vi får veta att vi får börja med huset 16 Januari.
Börja riva ut och renovera badrummet, måla, måla, måla och måla lite till.

JÄVLA JÄVLA SKIT BRA!!!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar ju att det trots all misär ordnade upp sig på slutet ;)

    SvaraRadera
  2. De är tur de gör de =) GOTT NYTT ÅR PÅ DIG =)

    SvaraRadera