fredag 23 december 2011

Julklappar och tandvärk!!!

ÅHHHHH ni kommer ihåg de här va???
Dagen innan midsommar slår Lucas av sin tand, men på midsommarafton sätter dom dit den andra delen i plast.
Nu har skit tanden börjat bråka 2 dagar innan julafton.
Ändå gått på många besök för att kolla upp den och de har sett bra ut
MEN
nu har en speciallist från Kalmar tittat och säger att tanden är sprucken inget dom sett och den håller på att dö, infektion och jätte smärtor.
Vaken nätter, feber, pencillin, värktabletter och många många tårar

HATAR HATAR HATAR
när mina bästaste har så ont och inget hjälper.
Då värker de i mamma hjärtat.

Blir att byta ut och sätta dit en ny tand.
Blir svett bara jag hör ordet tandläkare tur min kämpe inte är tandläkar rädd som sin mamma.

DAN FÖRE DOPPAREDAGEN ...

Lite nyfiken, men bara liiiiiiiiite !!!

Två nya paket under granen, kan dom vara till mig ???
JAAAA jag har ju varit snäll och så, men den stora frågan är OM dom här passar in på min önskelista.
Kan utesluta ganska många men vet att dom är köpta på Västerport hum hum...
Varför gå ifrån gamla traditioner??? som parfym, underkläder och pyjamas.
Ni ska få se att jag har rätt
hahahahahhaa

Mamma Taikons Önskelista 2011 :

En frallan bebis tjej så klart!

En ny diskmedelsflaska från cult

Sturehofs krukor (finns på Tant grön)


En sol resa


Ridlektioner



Ett par liter botox



 Skönhetsbehandling




Ett gymkort



iphone4a





Men om de blir parfym vill jag ha min favvo

Nej nu dax att ta tag i dagen, ungarna klämmer och tjatar snälla kan vi inte få öppna en lite julklapp under granen.
nyfikna nyfikna nyfikna nyfikna
men de är ju tjusningen med alla paket, eller?

Griljera skinkan, slå in dom sista paketen, tända ljus, njuta av granen, julmusik, förbereda lite gott till julbordet, bara njuta av dagen för att avsluta den i soffan hela stora familjen Taikon för den årliga uppesittar kvällen.

Så njut hörrni för imorgon går dagen så fort och vips är den över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar