onsdag 28 december 2011

Om Julafton nr 2

Ja och då med hela stora familjen Söderberg, Glimnér, Wilke, Persson, Taikon och Barbafamiljen eller jag menar Burba familjen HAHAHAHA tomten hade lite svårt att läsa eller om han druckit för många snaps vad vet jag HO HO HO
och alla våra barn som tillhör alla familjer.
Alla barnen har en liten gen av Höög i sig och de hördes kan jag lova
men jag tycker de är helt underbart när alla kusiner träffas och far omkring,
men bara man får lite mat ro sen kan dom styra bäst dom vill.


Skit ungarna

Lammstek med potatisgratäng, massa sallader, ostar, vitlökssmör
Muuuuums och rap av vitlök och fiiiis av alla bönor men så gooooott


Äntligen kom tomten och mormor och Rune har tryckta näsor på varenda fönster mot vägen,
hahahahaha men rätt gulligt oxå



Lilla Alex hade varit snäll oxå HO HO HO


HO HO HO ser du nått tomten




Och jag hade varit snäll i år oxå



SKIT KUL !!!

Hård rock o korv Lowe

Finns inget bättre än en jätte jätte stor släkt!

Men så skönt nu är julen över för i år
OCH
nästa jul firar vi i världens bästaste Taikon hus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar