fredag 19 oktober 2012

Sakta i backarna !!!

I förrgår pepparkakor och idag köper Mattis hem jul choklad
what a fuck ???
Kanske lika bra att hugga sig en gran och ta fram tomtarna.
Nej fy fan.
Men som Mattis sa, du behöver ju inte äta!
Nej kanske inte de, men hur lätt är de då???
VA VA VA ???
Tycker inte ens om Aladdin, meeeen bara jag får ta dom vita i över och undre lagret.
Allt för att visa respekt att jag bestämmer över mina barn.
Kan höra dom: Veeeeem har tagit dom vita????
Mohahahaha


Jag får se, tar en dumle klubba till iallafall ...

OCH NJUTER!!!

Fredags mys
musik, massa hög musik
vin i glaset
alla ljus tända
hemma gjord pizza
snick snack med mannen i mitt liv 
ungarna ja dom är på lite olika håll som skatehallen, lan med kompisarna, nån hänger i sitt rum och lilla skit ligger i våran säng och kollar film
men alla känner att de är FREDAG och vi är lediga några dagar
FAN så gött.

Så ha en förjäkla skön fredag på er med eller utan Aladdin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar