tisdag 30 oktober 2012

Ett avgrundsvråååål från tårna .....



Äntligen inhandlades den första julmusten Mmmmmm så god och bubblande.
När jag lagar mat provsmakar Selma ett glas.
Vilken lycka och guuuuu va gott
Vi känner nästar hur de luktar julafton och tomten knackar på dörren ja typ som en vacker film ...
Men de blev ett skapligt hack i den vackra filmen !!!!
Selma har ställt den ny öppnade bubblande julmusten på soffbordet utan kapsyl ....
Jag kommer glad och lycklig över att en hård arbetsdag är över och petar till bordet som står lite snett
OCH VAD FAN HÄNDER
JOOOOOOOOOOOOO
Den ny öppnade flaskan välter, exploderar och sprutar ner hela min vita soffa, vita golvet, under soffan, vardagsrum mattan och allt badar i ljus brunt bubblande julmust.
Tur de inte är så kladdigt!!!
Typ som när man stoppar i en mentos!!!

De är då de kommer, önskar verkligen att jag kan hålla mig lugn och ta en sån situation lungt och pedagogiskt.
Men de bara går inte, kraften som kommer från tårna och rakt genom min mun kan bara inte hejdas.
Tror alla mina grannar hörde mitt avgrundvrål
Förlåt men de va bara 2 liter exploderade julmust i mitt vardagsrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar