torsdag 25 oktober 2012

Snacka om dyrt kalas !!!

Matreal männens VIP kväll igår va skit trevlig!!!

Trodde jag, Ida och syrran skulle va dom ända tjejerna men de va fullt av dom, och sen va de rätt många hantverksgubbar oxå MEN de va ju meningen.

De bjöds på välkomstdrink, tipspromenad, mingel, trubadurer, bar, mat och massa vuxenprat och massa skratt ja helt underbar lyx mitt i veckan.
Men nån limo eller röd matta fanns inte och den enda fotografen, ja de va jag.
Men svin nöjd att jag tog med kameran mohahaha

Höögs Måleri och VDn och VDns fru Friberg, härligt gäng

Hungrigt den där Fribörg

Men hoppsan på den dyra mattan ... lämnar inte ut vem de va MEN inte jag!

Raaap 
Kanske inte den bästa maten om man tänker att alla gäster sätter sig bland alla nya möbler.
Kall potatis sallad, Kyckling klubba, revben och barbequ glaze som sås och plast bestick!!!
GAAAH alla åt med händerna tror jag.

Men sen kom stackarn (för de blev synd om honom) och skulle plocka av.
Jag skojar med honom när han har några tallrikar på armen: men vi är lite sugna på ny soffan så kan du inte typ fixa de blink???
Men vi pratar vidare och  han jobbar vidare och tar dom sista tallrikarna,
men rätt va de är slinter han med alla sju tallrikarna och dom faller ner i just den nya soffan !!!

NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
hahahahahahahah


Och jag kan inte låta bli att knäppa några kort.





Mattan 

Soffan


Och idag kom annonsen på soffan
HAHAHAHA


Men oj vilken härlig kväll dyr men helt underbar kväll,
TACK gänget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar