torsdag 11 oktober 2012

Blöt kvällsmat

Vaknade kl tre inatt och kunde inte somna om!
Rullat runt och tänkt och tänkt och tänkt, försökt vända ut och in på allt för att komma på en lösning och hitta ett litet svar ....

Mitt humör har juh inte varit direkt på topp idag då,
en riktig häxan surtant....

Hem efter jobbet och laga mat till alla sex i familjen MEN när jag va klar kom en efter en och har ätit( subway 1kr mackan) så vi blev 3 Moooorr

Sen stads körning en timme hit och dit för att köra ungar.

MEN nu är bara jag och Semlan hemma, lugnt, skönt och helt tyst.

Så jag har slängt i en inpackning, äter lite choklad, grubblar lite till, tar en klunk vin, grubblar, och äter varma mackor i badkaret.

Absolut mot mina principer MEN just idag behöver jag äta kvällsmat i badkaren, fylla på ork, kraft och dränka häxan surtant ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar