fredag 6 juli 2012

Gosa och tälta i köket

Regnet de hör ju sommaren till, ELLER?

Jag tycker alla bönder kan konstvattna och vi kan få ha blå himmel och vrål sol heeela sommaren!!!!
Men dom gnäller nog på vädret iallafall.

Regn idag, har sett till att jag fått städa helt färdigt för en gång skull. Tvätten inne, sängarna ren bäddade, plockat helt färdigt, kladd på rutor borta, golv rent och damm är borta även alla små svarta fingrar överallt sen midsommar även dom helt borta jaaaa hunnit med allt jag velat städa är gjort!

SKÖNT!!!!

Handlat, biltema för små grejer, hämtat ut ny dator och mobil efter den hårda midsommaren och besiktat bilen för tredje gången OCH den gick igenom för att de va fredag och sur gubben säkert skulle gå på semester och de tackar jag för.
Kommentaren jag fick: skulle aldrig släppa igenom den(jävla handbroms) men du fixar de va?
Klart jag ser till blink blink ;)

Nu tar vi fredag med ett gott gosa vin som va lätt drucket som Mattis köpte med kommentaren: va bra att de va gott svep boxen och bli lite fylle kåt!
HAHAHA vad begär han på en fredag ...

Tror VI har valt färg till huset tillsammans oxå bra juh!

Medans regnet smattrar mot fönsterparaplyerna i köket, känns som när man ligger i tält så tar vi nu helg med kycklings Wrap och soffhäng.

TREVLIG REGNIGA FREDAG PÅ ER puss Mamma Gos Taikon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar