tisdag 10 juli 2012

De närmar sig ...

Tio dagar med garanterat stek hett utomlands värme, massa massa sol, några liter Ozo och nån dl Tzatziki ...
Japp Cypern ska vi till, Paphos, med två andra familjer.

Men fattar ni hur skönt de ska bli!!!
Klart ni gör...
Helst när de bara regnar hela tiden, jag blir galen.


Idag va vi och fixade våra pass eller ett gäng av familjen Höög...
Katsching på 1400 plus dom andra två som ska fixa de imorgon på 700, MEN de är de värt!

När man är gift med en egen företagare så räknar man inte med många dagar som målar fru, som mest under alla 19 år har vi haft 3 veckor och de va bara en gång.
Längtar efter semester med min man och skitungarna, ska bli så skönt med 2 hela veckor eller inte riktigt då jag ska jobba tre dagar under den tiden.

Vill ändå ha lite fint väder här hemma så man kan njuta av sista veckorna för att sen fylla på med Cypern sol så jag klarar mig till nästa sommar.

Så komigen nu soooolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar