tisdag 3 juli 2012

Färga om ...

Mmmmmm....

Tänk om ni skulle sätta en färg som man ska älska hela livet på detta hus.
Och ägaren är lite trött på färgerna som sitter där nu för att hon har ägt två hus i sitt liv som har haft just dom färgerna.
Vad skulle ni välja???
Ja men hjälp mig då!!!

De här med hus färg har jag inte lagt en tanke åt, DÄRFÖR att målar mästaren sagt att vi kommer absolut INTE måla om huset detta år.
Ok vad skönt då behöver jag inte ens bry mig.
MEN nu har målar mästaren börjat att renovera fönstren OCH frågar vad vi ska ha för färg på fönstren?
Direkt fick jag några hundra gråa hårstrån som smällde till i huvudet och problem rynkan blev djupare så den nöter på hjärnan.
Skojar han???
Jag kan väl inte välja färg på några dagar när jag inte ens vet åt vilken färg jag ska tänka.
Så vad säger ni?
Tips? Ideér? Vad har ni för favorit färg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar