onsdag 14 mars 2012

Fast i träsket!

Japp nu jäklar är jag fast, beroende för stunden och tycker de är sviiin kul.Igår löste jag mitt första års kort på just TR

Har gått i valet och kvalet om jag skulle ta ett års kort då jag brukar tröttna efter en stund. Men eftersom de är rätt mycket pengar känner jag nu ett tvång att gå och träna och de kommer vara i ett helt år. Just nu kör jag rätt mycket iallafall denna vecka hahaha och mitt favo pass är Body pump har inte prövat passen med massa konstiga ord, zumba va inte riktigt min grej men dumt att döma efter en gång, spinning ja ok i 45 min.
Men mitt problem är just nu, vad ska man äta efter ett pass och helst om man kör 4 dagar i veckan.
Kommer inte köra så hela tiden men vill ändå orka.
Jag vill absolut inte gå ner i vikt utan bygga upp hahahaha va cool de lät.
BYGGA MUSKLER WOOOOOW!
Fränt att bygga nått man aldrig har haft juuh...

Men vad äter man, vad äter ni???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar