onsdag 2 november 2011

Överkörd av tåget...

Ja så känns de idag, luften har gått ur mig ...
Kom hem igår sent efter två dagar i Stockholm med jobbet, intensiva men roliga dagar.
Mycket sittande som absolut inte min kropp är van vid.

OCH FÖR ER SOM INTE HÄNGT ME, SÅ HAR VI KÖPT HUS!!!
Erikslundsgatan 3 i Västralund
ett eget hus med ett stort gårdshus och en uthuslänga.
DE ÄR VÅRT VÅRT VÅRT!!!
LYYYYCKA!!!

Firande vårat husköp med härliga arbetsvänner på en Italiensk restaurang, de godaste jag ätit på länge...


Lamm med rosmarinpotatis, rödvinsky och dom godaste svarta oliverna.


Amarone vin 660 kr flaskan men lätt värt ett glas att fira med.
Underbart gott!

Och idag börjar jag mitt höstlov med barnen, inte för jag tror att vi kommer hitta på så mycke mer än att jag ska ner till mäklaren och skriva på att jag har ett hus, ett alldeles eget.
Har faktiskt inte fattat de ännu suger på de hela tiden men nej de sätter sig inte.
ÄNTLIGEN få ta upp sin kreativa sida och få inreda ett hem igen

Bilder kommer på Taikon huset, de är bara att mäklaren va snabb att ta bort dom när jag inte va hemma.

Puss ock Kram från husägaren Linda

1 kommentar: