torsdag 3 november 2011

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

VILL JAG FLYTTA, NU, NU, NU, NU
TILL VÅRAT TAIKON HUS.

De är som mest 3 månader kvar och min stackars man håller på att tappa öronen redan hahahahaha
ok drömde och inredde lite innan då jag på nått sätt kände att de va vårat hus.
Och jag hade juuuh så rätt!
De låter så här just nu:
Mattis vad tycker du om de här ???
Mattis är den här tapeten fin???
Mattis om vi målar så här???
Mattis kan man måla så här???
Mattis kan man göra si???
Mattis kan man göra så???
Mattis så här har jag tänkt???
Mattis de här skulle vi köpa.
Mattis de här MÅSTE vi köpa!!!
MATTIS, MATTIS, MATTIS, MATTIS, MATTIS, MAAAAAAATTIS !!!!!!!!!!!!!!!
Och som den snällaste han är så svarar han snällt på alla mina frågor.

Min tid går åt att kolla inredningsbloggar, letar, kollar, planerar, längtar, längtar, längtar och LÄNGTAAAAAAAAR!
Kommer lägga ut bilder, tankar, drömmar under Taikon huset så får ni följa med på våran resa.
Har fortfarande inte fått bilderna från mäklaren på huset, de har blivit nått fel, skräll!
Men här är två bilder jag tog från mobilen ...
 

Vårat hus och en del av Alex del i gårdshuset
 
 
Och gårdshuset
 

2 kommentarer:

  1. Så fiiiiiiiiiiiint hus! Härligt Linda och grattis igen!Kram från Jossan

    SvaraRadera
  2. Tack Jossan =))) Massa Kramar

    SvaraRadera