onsdag 24 augusti 2011

Efter en tuff dag på jobbet med bara 30 min lunch sittande på mini röven så har jag jag gått och gått och gått...
Kom jag hem och fortsatte att gå och gå och gå...
i form av tvättstuga, bada barn, kvällsmat, fixa skolväskor, plocka fram kläder till morgondagen,
m.m m.m m.m skit tråkiga men fruktansvärt nödvändiga grejer.
Tänkte jag belöna mig själv med ett gammalt julbak i form av saffrans drömmar, som vi helt glömt bort i frysen och cocos bollar.

Slänger mig i soffan, upp med benen på pallen och tänker kolla på tvn
MEEEEEEEEN VAAAAAAA FAAAAAN
va sänder dom för skit på burken
Full frys de sändes ju för 100 år sen, Fångarna på fortet likaså, både Agneta och Gunde är ju konserverade och ser likadana ut ...
Reklamen skryter med Robinsson
Jag spyyyyyyr...
Fattas bara att dom kör en omgång med kniven mot strupen oxå
Vill ju ha massa höst mys framför tvn, ljus, filtar, nått gott på bordet och massa ungar tätt brevid.

Vad ser ni på tvn ,va har ni för favvo program, 
jag vill ha tips ???
skriv,skriv,skriv,skriv,skriv,skriv,skriv,skriv, skriv, skriv,skriv,skriv,skriv,skrivskriv,skriv,skriv, skriv,skriv,skriv,skriv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar