måndag 15 augusti 2011

En liten mördare ...


Är de någon som kan gissa vad de här är ????


Precis en köttätande blomma!
Tycker ordet låter underbart ...
och kan bara minnas nån film när man va liten eller mindre menar jag så klart,
då de va nån köttätande växt som åt människor.
Nu har jag så klart lurat i mina barn att den äter allt kött den bara kan
eller iallafall ett finger med de gapet
Lucas skrek till Selma förut:
AKTA SELMA INTE SÅ NÄRA DEN ÄR FARLIG !
och då tänkte jag mohahahaha i mitt mamma huvud
BRA humor !!!
Jag frågade Lucas om han vågade stoppa in ett finger nu när den köttätande växten öppnat gapet,
han stirrar på mig och skakar livrädd på huvudet.
BRA humor !!!
Sen frågar Lucas om han kan mata den med köttbullar och de kan ju bli mindre bra
hahahahaha
Min tanke va att bli av med alla banan flugor OCH att de är en rolig grej.
Men vi får se vem den äter upp ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar