tisdag 9 augusti 2011

ÅNGEST !!!

Sista dagen på semestern, vad gör jag jooo bara väntar, ångest JAAAAAAAAAA !!!
Imorgon är de dax för fritids för Lucas och Selma dom andra får njuta av sommarlov ett litet tag till, dom kommer vara så trötta efter 7 nästan 8 veckor sommarlov med sena kvällar, inga tider att passa, ta dagen som den kommer och långa sovmorgonar.
Dax att börja ställa klockan, få rutiner, packa gympa påsar hit och dit, läxor.
Men vart tog alla veckor vägen...
Vi har ju gjort massor i sommar men är inte riktigt nöjd.
Tror jag hade varit mer nöjd och mätt och längtat efter rutiner och höst om de varit mer varmt och massa sol, men den som säger att sommaren har varit bra, då växer mina horn ut och jag kommer suga i mig några huggormar !!!
Imorgon är de dax att träffa sin andra familj(arbetskompisarna) efter en lååång semester.
Imorgon bär de iväg till Norrköping för några dagars kick off och träffa hela släkten(alla på kunskaps skolan) ska bli kul!!!
Bo på fint hotell, en och annan föreläsning, skratta, umgås, äta gott och STOR fest med hela gänget,
allt för en bra start på ett nytt arbetsår.

Bara samla kraft för imorgon är de dax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar