söndag 3 juli 2011

TILLÖKNING!!!

Ja vi har fått tillökning hos familjen Taikon!!!

Och inte vem som helst utan vi har fått en ny dammsugare, ni fattar inte vilken lycka.
Numera Voltan springer minst lika mycke på golven som ungarna, men motsatt effekt, dom skitar ner och Voltan fixar skiten, Bra juuuhh !!!
Dom som känner mig vet att jag har förbrukar några dammsugare genom åren har en tendens att ha sönder dom när dom inte sköter sig, då går mitt vrede ut på dammsugaren.
Därför har jag aldrig fått någon dyr.
Mattis säger du sparkar ju bara sönder dom!
Och JAAAA MEN VA FAAAAN.
Följer dom mig inte i släptåg utan rullar dit dom vill eller inte suger upp allt jag vill kan jag bli lite förbannad, min fulla rätt tycker jag.
Men i fredags köpte Mattis mig en jätte fin och dyr
så ÖB, Rusta, och alla andra skit affärer som säljer skit dammsugare, skit på er,
 nu har jag en med klass!!!

Värsta långa slangen och värsta långa sladden som räcker överallt på varje våning, tyst, följsam och suger som en gud.
 I LÖÖÖÖÖÖVE
Sen kan man undra vem som njuter mest, på 2 dagar har Mattis hållit i Voltan mest:
Men så klart låter jag han hållas.


Den andra skit dammsugaren ska få sina sista tid på Höögs Måleri MOHAHAHAHAHA
de är så de går när man inte sköter sig!!!

UTSLÄNGD!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar