söndag 10 juli 2011

OJ OJ OJ OJ ....

Vilken helg....

I fredags åkte bästaste Mattis, Mirris, Lucas, Selma och en extra unge till Öland till svärisarna som hyr stuga. Så jag har varit själv hela helgen, ja Alex är hemma med han är så självgående.
Fredagen stack Alex iväg oxå så jag blev helt själv, RASTLÖS!!! Va ute och gick, kollade tvn och åt sushi = skit tråkigt utan min familj!!!

Igår kidnappade vi blivande fru Friberg MOHAHAHAHA
De blev en dag med massa bus och massa vin URK!!!
Vi förgyllde hennes dag med färd på motorcykel, skumpa frulle, olika uppdrag på stan, fruktansvärt många toa besök, lunch i stadsparken, båt till gränsö, vatten skoter, spa, middag, massa dans
OCH MASSA MASSA SKRATT
HAHAHAHAHA VILKEN DAG!!!



Nu ser vi fram emot erat bröllop
Herr och Fru Friberg!!!

Idag har jag legat på latsidan i solen och längtat och längtat för snart kommer dom hem igen min bästaste stora familj.
Underbaraste känsla att sakna nån så mycke efter 17år så att de gör ont ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar