torsdag 7 juli 2011

För lugna dagar...

Nu har de gått fööööör många dagar sen de va blå himmel och massa sol och bad.
Lata sköna dagar på stranden, inga måsten bara ligga och suga i sig av varm skön sol....

Så jag säger:
VA FAN ÄR SOMMAR VÄDRET, SKA DE VARA SÅ SVÅRT ATT LÅTA OSS FÅ LITE SOMMAR NÄR VI KÄMPAR MED VARJE SKIT VINTER!!!

Måste man boka en resa för flera hundra miljoner för att få en bra sommar!!!
Städat, latat mig, kollat film, läst en bok, tvättat, lagat mat, passat upp på ungarna de är vad dagarna går ut på och jag är rastlös, de är skit tråkigt att ha semester i de här skit vädret!!!

 Jag är på riktigt tjurigt humör idag, hämtade Mirris vid tre inatt som skulle sova i tält och de kunde jag satt en miljon på(fan att jag inte gjorde de då kunde vi åka utomlands!) att hon skulle få hemlängtan, sen kunde inte jag somna om sen ringde klockan vid sju för jag har tvättstugan TAADDAAA.
Sen vaknar man av att svalorna skriker utanför rullgardinen tänker jag YES nu kom solen! Men inte!
Druckit massa kaffe, ätit en karta feminal balance, bort till tvättstugan sen på med skorna för att springa av mig mitt dåliga humör.

HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS de fungerar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar