tisdag 26 juli 2011

Helt jävla galet jag vet !!!


Jag vet, Jag vet, Jag vet ...
Men jag vill ändå testa med hela familjen Taikon...


Hur galet kan de bli förutom regn, syskon kärlek, ingen TV till Mattis, mygg, myror,flugor, kyla,
ryggskott, och att storm köket tar eld och bränner ner skiten....
(Tänker lite på Sunes sommar när jag skriver de här)
Jag har sovit i tält några ggr när jag va liten, sen midsommar på Gotland för 13 14 år sen tro alla som va med har men för livet då de regnade och inget regnskydd gick inte ens att supa sig på bra humör på vinet som skulle sättas i 2 veckor men vi tog de efter 3 dagar URK!!!
Sen blev vi dumpade på Heda cross bana på våran möhippa/svensexa mitt i natten fulla och glada men dagen efter när vi vaknade och inte visste vart vi va, många kilometer att gå
 jag menar cykla på 2 vrak till cyklar utan luft.
HAHAHAHA härliga minnen för livet!

MEN ändå vill jag testa..
IGEN
De är som på julafton när man inte får tjuv öppna julklapparna men ändå gör de och tejpar igen,
Samma nyfikenhet...
OCH vi kommer görat kanske bara en gång men vi ska görat
Snart ???
Ja jag tror faktiskt de blir till helgen.

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Ända sättet att få kesella att smaka bättre är att skvätta i Fun Light. Om man nu törs för alla skitgrejer som den saften innehåller. Jag tar chansen. Med rätt smak på saften så smakar kesellan som yoghurt!

    SvaraRadera