måndag 25 februari 2013

Min lilla trasa

Oj många år sen vi hade en sån här ihärdig magsjuka i familjen.
Annars är de inte många veckor sen vi hade de.
Barnen har verkligen haft otur med baciller då jag haft nån vabb dag varje månad från november och de hör till ovanligheten.
Hela kvällen och med en timmes mellanrum hela natten har min lilla trasa kastat sig över hinken.
Hur kan kroppen fortsätta när de verkligen är tomt i den lilla magen.
Förut kom hon fram med ett stort leende NU mamma mår jag bättre och jag vill äta,
de är ett friskhets tecken åt rätt håll.
Saknar min man så in i helvete mycket, Örebro en vecka till.
Verkligen hatar att sakna honom men dagarna rullar nog fort till torsdag.
Trött i hela kroppen huvudet bulltar av för lite sömn,
får bli en softar dag i soffan med dom små då Lucas fick vara hemma oxå, ifall ....
Men även lite hysteriskt tvättande ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar