lördag 23 februari 2013

Dalskidan ....

Efter 6 timmar i slalom backen har min man ändrat uppfattning om att åka slalom.
De hela började med att Alex va med skolan i Kisa backen och kom hem med ett glädje leende, vi måste åka igen!
Lucas dröm dom senaste månaderna va att få åka bräda i slalom backen.
Så sagt och gjort igår drog vi jag och alla mina grabbar.
Och dagen blev verkligen jätte lyckad, perfekt väder, ingen bränd korv, inga brutna ben och massa skratt.
Lucas blev dagens plogare men lärde sig ändå jätte bra.
Mattis blev dagens vurpa.
Alex blev backens snygging.
Och jag dagen mest uttittade mössa.

I bilen hem igår kände jag att de här måste vi göra igen och i morse sa min man att vi kanske skulle boka en lång weekend med slalom, YES !!!

Så med blodad tand letar vi nu efter begagnad slalom utrustning till hela Familjen Taikon.

- Tyngden på dalskidan, älskling ....














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar