måndag 4 februari 2013

Bra reklam

3000 allså tretusen papper ska delas ut av dom bästa Höögarna,
Jaaaa efter mig då och den stora skit Höögen han som är VD.
De blir några lådor i Gamleby där måleriet som fanns har lagt ner, perfekt eller jag menar jag beklagar ....
Imorgon kör dom till landet odensvi, överum, Loftahammar och lite runt.
Jag kan säga att de där är inger för mig men lite mat kan jag bidra med.
Dom åt som hästar och jag fick kvalitets tid med just dom bästaste Höögarna.
Och den stora skit Höögen blev nöjd då de redan ringt folk på annonsen.
Nytta med nöje ;)



1 kommentar:

  1. Alltså, förlåt, men ett företag som skriver så illa skulle jag inte kunna anlita trots att jag vet att killen är superduktig.

    Stor bokstav, punkt och mellanslag på rätt ställe är ett måste i en företagsreklam.

    Hoppas iaf att det går skitbra för er :-)

    KRAM

    SvaraRadera