torsdag 20 september 2012

Helt slut i huvet ...


De låter illa eller hur?
Men de är jag som är helt slut i huvet allså inte elakt menat (eller de finns säkert nån som tycker men de skiter jag  faktiskt i) utan att jag är slut i huvet, allså mitt huvud.
Flum och slut i huvet och vet ni vad jag gör åt de nu ???
HAHAHAHAHA
precis skrattar åt de för att jag är slut i huvet...

Den här veckan har jag jobbat som hemkunskaps lärare.
En intensiv vecka men fruktansvärt roliga och med härliga ungar.
Men de är fokus fokus och åter fokus, över 100 bedömningar och några stycken till imorgon.
Så de är därför jag är helt helt slut i huvet.
Då kan man önska att man kan lägga hjärnan i en burk och ställa upp den på hyllan när man kommer hem,
MEN
imorgon är de FREDAG, MIN ÄLSKLINGSDAG
FREDAAAAAG.
Rätt meningslöst blogg inlägg men jag sa ju att jag är slut och trött i huvet, och som sagt jag skrattar åt de
HAHAHAHAHA

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar