torsdag 27 september 2012

Dom bästaste tjejerna ...


Ja de är så klart mina egna små tjejer de, Mirris och Semlan.
Ikväll drog vi på :


Annars har bara Mirris och jag gått för Selmis har varit lite för liten och jag har tänkt att de har varit en perfekt grej för Mirris och mig.
Men idag fick Semlan oxå följa med OCH så lycklig hon har pratat hela veckan om tjej kvällen.
Så på med en dutt parfym och putte lite rouge på kinderna så man blir lika snygg som vi andra,
 hahahaha lilla skit ungen.
Och dom va så duktiga jag känner mig stolt som mamma, dom har början till ett riktiga shoppa holic hjärtan, så lika sin mamma.

Semlan köpte kläder och nya stövlar med en putte lite killklack = super nöjd!!!
Och Mirris tröja och byxor som jag betalade = super nöjd!!!
Själv köpte jag ett par nya skor som jag kommer få äta upp då min man tycker jag jämt handlar skor!
Kläder, två sturehofs krukor, badrums matta, och en förstor ring = super nöjd!!!

Jag ska lära dom allt jag kan mina små tjejer, shoppa är livet som tjej !!!

NEJ dax att hoppa i sängen för imorgon blir de jobba sen dra till Stockholm för en tjej helg
WIIIIIIIIIIIIIIIIIII va kul !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar