måndag 24 september 2012

Ett första pris !!!

Jag som aldrig vinner nått, har aldrig vunnit nått MEN spelar heller inte och lika lycklig är jag för de.
Kommer ihåg när loket körde Bingolotto och alla satt framför TVn och hoppades på nån stor vinst, och även vi, de ända vi vann va en ny lott sen va man fast helgen efter och hatet växte mot den lilla tjocka farbrorn i tv rutan.
Sen spelade jag poker en gång i canada mot Mats Sundin, de blev en splitt pott och ett tjuvnyp i rumpan högsta vinsten den kvällen.
Just de vin lotteriet på jobbet oxå!
OCH högsta vinsten att hitta världens bästaste man, amore!
Men idag vann jag utan att jag visste att jag ens va med i lotteriet, chips från min alldeles egna fieders hahaha
Man tackar och bockar nu äntligen kanske jag kan äta upp en röv.
Happy Happy Happyyyyy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar