söndag 6 januari 2013

Obalans....


Inte i balans i mitt vardagsrum just nu....
Innan julen njöt jag av julgran, lyktor, juldofter, stjärnor och massa rött.
Dagarna efter hatade jag allt som hade julen till rev ut allt pronto.
Att nått så fint kan förvandlas till nått så fullt, eller så är de ju inte de är ju bara tröttpåjulenspökenihuvudet.

Men känner fortfarande inte att jag är nöjd, vill ha bort min röda matta, ta död på alla julblommor som hänger kvar och ta in massa andra färger eller bara kuddar och lyktor i metall, brons, silver och kombinera med den färg jag känner för just då.

Har kollat och letat efter en fynd matta men hittar ingen och kan inte bestämma vilken färg jag ska ha på matta.

Eller så är de bara att man är mittimellan jul och vår och inget duger.
Men en ny matta ska in .....
Och massa andra färger ....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar