söndag 6 januari 2013

Ett löfte....

Eller egentligen!
De är bara dumt att sluta med nått som jag mår så bra av.
Egen tid, man mår bra, visst blir fitt, lite muskler, en skopa kondition, jag blir glad, pigg men framförallt så rensar jag min hjärna, lämnar allt när jag går in och fyller på med massa ny energi när jag går ut och de behövs kan jag lova vissa dagar mer än andra, som just idag.

Men visst ett av mina löften blir att träna minst 2 dagar i veckan hela året runt, skulle egentligen vilja skriva tre men vet att den kan bli knivig med vardag, jobb och familj....

Så på ett år ska jag checkat in 2 gånger 52 veckor är 104 ggr eller vi säger 10 ggr i månaden de blir 120 ggr på ett år.

Sen kanske de inte alltid blir på TR då jag gärna vill börja rida igen men med Mirris och sen blir de vår och sommar och då går eller springer jag gärna ute.

De blir ett löfte!
Ett fruktansvärt bra löfte eller mål!
Nån som hänger på?
Alltid lättare att tävla mot varann :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar