fredag 23 november 2012

Livet på en liten pinne


De bästa Selma vet är att dansa
OCH 
när de är disco är de fest och lyckan hoppar i hennes ben.

Idag tog jag med henne ner på stan och hon fick välja precis vad hon ville till kvällens disco
bara för att få känna sig extra fin, glad och just jätte lycklig.
Och jag kan säga att leendet gick upp till öronen och dans movsen hoppade i benen.
Lite extra glitter pärlor, rosa ögonskugga och en dutt läppglans gjorde inte saken sämre.

De här lilla damen kommer inte bli som sin stora syster som har varit väldigt lugn, ordning och reda, hängt i stallet och inte gillat att stå i centrum nej min minsta madame är precis tvärtom.
Men nått har dom gemensamt, skinn på näsan,en vilja av stål  och säger vad dom tycker och tänker...
Bra egenskaper! =)
Älskade skitungar ni gör eran mamma så stolt.


Fredag i hela mitt hjärta med ny musik på datorn som man blir super glad av, ett amarone vin i glaset, nya planer för framtiden och så klart min målare brevid fortfarande i målar kläder men vad gör de och imorgon ser jag fram emot tjejfest och att slå klackarna i taket galet mycke.
Visst låter de äckligt bra, men den bjuder jag på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar