torsdag 1 november 2012

I brist på annat ...


Kvällen gick åt att hänga i skatehallen som skatemorsa.
Wiiihhoooo vi ska riva hela haket såklart!!!

Oftast brukar de vara Mattis som tar dom passen då han kan sitta med jobb papper och jag styr upp Taikon hemmet.
Men just i dag håller han på att målar till långt in på kvällarna.

Lite rastlös blir man allt, städar, plockar, tar han om nån unge som har ramlat men annars sköter dom sig så jäkla bra.
Så jag roade mig på egen hand i dag, drog på musik och bara apade mig.


Våran bästaste MADD åkare som gjorde en dubbel tailwihp ikväll, stolt mammi.

Ska nog bli skejtare fan så fint, inte för att jag kan åka men jag kan gå med brädan och leka lite tuff iallafall.









Imorgon blir de ett häng till då de är tävling i skateboard, BMX och kick och våran bästaste skateboard åkare ska så klart ställa upp och vinna hela skiten, såklart!

Och vem vet jag kanske ställer upp bara för att jag är så tuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar