fredag 24 augusti 2012

Njuta

Fredag, den första efter semestern och den första efter en tuff vecka med många elever.
Under sommarlovet har jag fredag när jag vill!
Men nu är vi inne i vardagen igen och den kom snabbare än jag ville.
Älskar sommarlov och ledighet men de tror jag alla tycker.
Vissa tycker de är skönt med vardag och komma in rutiner igen men jag vet i fan, kanske till en liten del.

Annars älskar jag ledighet, då har man ju rutiner på att vara ledig oxå fast man tar dagen som den kommer.
Men visst är jag en rutin människa.
Fruktansvärt flummigt jag vet men jag är inte nöjd med skit sommaren och att skit sommaren tog slut så fort för att de inte blev nån sommar.

Snart är vi intvingade i rutinerna igen....

Men idag njuter vi på trappen i kvälls sol, vi bara sitter och njuter av några dagars ledigt och små pratar om nya små äventyr....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar