tisdag 7 augusti 2012

Back on track

Hej på er :)

Länge sen jag skrev, knappt skrivit på hela sommaren.

Jag har haft sommarlov och faktiskt inte haft lust knappt alls med allt vad dator heter, sköööönt ....

Nu har jag börjat jobba lite iallafall innan de är dax för en efterlängtat sol semester.

Allt med långa sovmorgonar, inga direkta rutiner, vi tar dagen som den kommer och vi lägger oss mitt i natten , slog till mig med en rak höger igår.

Va faktiskt levande död, svullen trött i ögonen hela dagen, från semester kåt glad och tacksam till ett jävla humör.
Vad hände?
Jo bara lite vanligt liv med tidiga morgonar och rutiner som ska sätta sig igen.

Imorse, andra dagen va jag uppe väldigt tidigt så tidigt så jag inte visste om de själv!

Vaknade innan klockan ringde så jag stängde av den, plus poäng tänkte jag.
Fix och styr en snabbkaffe sen va jag iväg...
Men arbetskompisen va inte där när jag skulle hämta henne...
Ringde på dörren, hon öppnar och undrar vad jag gör där ...
Jaaaa dax att jobba MEN jag va en timme innan.
Inga plus poäng hos henne!

Så jag gick upp halv fem och ringde på arbetskompisen halv sex, tidigaste morgonen på väldigt länge så nu säger jag God Natt på er :))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar