tisdag 24 april 2012

På alla fyra...

Ja de är inte så upphetsande som ni tror.
Medans ganska många ligger i brasse stol redan ikväll med dun jackor och filtar och garanterat kommer frysa inatt, bara för att hoppas ta hem en av dom tio tv apparaterna.
Står jag på alla fyra i min nya rabatt i underbart väder. Jag gräver, häver och bär plattor, planterar och planterar om men lyckan bubblar i magen äntligen en egen trädgård att styra i.
Jag skiter fullständigt i en ny tv apparat som flera hundra ska slåss om på Dollarstore imorgon bitti, ryggskott och för frusna näsor och tår.
Nepp jag kryper ner under ett varmt täcke, kanske flyttar in tjock tvn i sov rummet nån gång MEN jag kommer garanterat njuta av mina blommor mer än att glo på Tv.
Välkommen bästaste vår som jag har väntat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar