torsdag 12 april 2012

Helt jävla otroligt gott folk!

Våren kom tillbaka idag eller solen tittade fram iallafall och som en blixt från himmelen fick jag energin tillbaka, tack som fan!

Påsk haren som hade glömt mina barn eller... Dom tror ju inte på påsk haren de va ju därför dom inte fick några ägg( skyllde jag på iallafall ) men i själva verket höll vi på att gräva några ton trädgårdsgrus i regnet och glömde bort ägg och hare.
Men idag kom han vilken lycka och mamman kunde sopa undan de dåliga samvetet under mattan.

Sen va de dax för den årliga tvätten av min bil! Och efter nästan ett helt år av smuts kan ni tänka er hur skitig den va. Köpte alla tänkbara schampon vax svampar duk av fettning för att de dåliga samvetet igen precis som bilen skulle bry sig.
Efter några timmars vax on vax off blev de ingen bättring, asfalt överallt och zinto vet jag nu att man inte ska använda men vad fan gör man med en mjuk larvig svamp . Så skriver till bilhandlaren i släkten och han rekommenderar avfettning för asfalt, har ni testar??? VA VA VA ???
 Så jävla häftigt all skit bara rann av. Även målaren som hatar bil tvättning kunde inte låta bli(visst sen hade han en ny HÖÖG tryckstvätt han ville leka lite med men ändå han fick ju hållas så klart)

Om jag nån gång ska stå på marknad och sälja så är de avfettning för asfalt och elektriska fönster skrapor!

Och till tanten på macken som sa att man får inte tvätta bilen i trädgården, skit på dig jag har köpt en egen trädgård och jag tvättar min bil där hur mycket jag vill, visst kanske bara en gång om året men ändå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar