söndag 27 februari 2011

Värsta temet !!!

Från att haft ett sportlov med extra barn, aktiviteter, taxi verksamhet hit o dit, fullspäckat matschema varannan timme, träffat vänner o släkt så bara hände nått !!! Söndag och lite ångest så klart men en unge till stallet, en på kalas och en i simhallen med kusinerna så blev vi helt själva i typ 2 timmar. När hände de lixom senast! Så vi drar igång o städar som 2 cp Mattis kör med dammsugaren, och torkar golv och jag dammar och tar toorna, som värsta temet HIVE FIVE för oss !!!
 Mattis har sin snyggaste tröja på sig(se så lycklig han är oxå för att få vara med på bloggen NOT) så han är städ sponsrad kan man säga av bästaste Thärnströms motors! Alla vi andra i familjen tycker den tröjan är den fulaste som finns(förlåt Pär)


Ensamma förutom en sovande tonåring men vet inte om han räknas, tror inte han skulle vakna om jag släppte en bomb i hans rum, kommentaren man får om man försöker väcka honom men för i helvete låt mig sova ut nån gång !!! I går fick han "sova ut" han gick upp kl 6 allså kl 18 PÅ KVÄLLEN!!!

Sen är ju Tindra hemma oxå men hon flyr fältet så fort dammsugaren kommer fram, här under sängen sitter hon o tjurar MEN lägg märket till att de är väldigt rent under sängen inte en damm råtta, BRA JOBBAT ÄLSKLING!!!
Så till kvällen får de bli bara vi i familjen, äta nått onyttigt gott o bara massa soffhäng med min bästaste Taikon familj

3 kommentarer:

  1. mattis ska få en annes städ t-shirt! han smörar mkt nu bara för han ska iväg imorron!
    slå till alex från mig så han vaknar! :)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA jaaaaaaaaaaa snälla Martin han behöver en sponsrad städ tröja och jag ska tvinga honom att ha den varje gång han städar =)))))))
    Han smörar inte vi har sagt att han får spela men jag förvaltar pengarna han vinner hur jag vill, bra va!!!

    SvaraRadera
  3. När man har så många kids som du och jag ska man FAN inte _städa_ när man får vara ensam-vuxen-tid!! Herregudars Linda!! Det vet ni väl?? Finns ju bättre alternativ! Städa?? Ojojoj!! ;)

    SvaraRadera