tisdag 28 april 2015

Färgsättning

Jag har fått i uppgift att färgsätta ett hyreshus som är ett putshus med röda fönster.
Allså shit va svårt till nån annan som jag inte känner dessutom.
Vet ju bara hur länge jag tänkte igenom beslutet till vårat eget hus och bollade idéer och färg fram och tillbaka. 
Här blir de ändå att tänka på hur kunden tänker och de ska vara en varm ljusare färg till dom röda fönstren.
Men jag tänker ändå på hus runtomkring då kan husfärg upplevas på olika sätt, takfärgen, miljö med träd tomt och om de är foder runt fönstren om jag kan blanda in en färg till.
Fick reda på de här igår eftermiddag så bara bege sig ut och möta upp ägaren.
Lite nervös är jag allt och full med bedövning i mun efter tandläkar besök så jag knappt kan prata.
Puuuhh spännande iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar